Helt orkeslös.. :/

Jag vet inte riktigt vad det är frågan om. Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden. Helt orkeslös. Benen känns som spagetti och jag orkar inte göra någonting.
Idag var jag på skolan till elva sen orkade jag verkligen inte vara kvar längre. Var så fruktansvärt trött.
Åkte hem och tänkte ta tag i lite städning. Men då komma dessa svimmningskänlsor igen, Var bara att lägga sig på soffan. Där somnade jag som en stock!
Tur jag har världens bästa karl som tog Jullan. Hon har varit helt sjövild idag och munnen har gått i ett. Hon är inte tyst en sekund. Eller jo nu, för nu vilar hon..

Nu har jag iaf gjort ett ryck och dammsugit av här. Det dras ju in så mycket grus och skit den här årstiden så man skulle behöva dammsuga flera ggr om dagen..

Idag jobbar Björn kväll så jag och Jullan blir själva ikväll. Jag hoppas hon är snäll..
Jag har längtat efter potatis, skinka och mimosasallad så länge och Björn tycker inte om det så idag ska jag och Jullan mumsa på det! GOTT!

Sen ska vi inte göra ett skit hade jag tänkt.. bara slappa :)



Kommentarer
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Jobbigt att vara sådär trött. Känner samma sak, helt orkelös. Vill bara sova sova och sova..



Hoppas att det blir bättre iaf. Kram på dig!

2010-04-21 @ 22:20:02
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0