Jullans födelsedag...

Jag varså fruktansvärt trött igår så jag orkade inte skriva något igår kväll.. Men här kommer iaf ett inlägg om Jullans födelsedag!

Dagen började tidigt. Jag hade ställt klockan på halvnio men halv åtta tyckte Jullan det var dags att kliva upp. Hon som alltid sover till nio, tio tiden verkade känna på sig att det var en speciell dag :)

Hon fick i alla fall några presenter i våran säng. Nagellacket var en riktig höjdare tror jag :)



Vi gick sedan ner och fördrev tiden lite. Jullan fick öppna sina paket från Carro. Hon fick jättefina kläder! :) Vilket hon inte tyckte var så kul men det gjorde jag haha!

Sen åkte jag och Björn iväg till Sollefteå och Jullan var hemma med Carro och bakade tårta och fixade.

Sen dök folket upp efter varandra. Var inte en lugn stund. Jullan hann inte ens ta någon vila.

Hon fick iaf massor av fina presenter och hade jätteroligt hela dagen! :)

Vid åtta tiden på kvällen åkte den sista som var hennes morfar och Julia var så trött så trött. Hon slocknade på en gång!

Här kommer några bilder..även bilder på några av hennes presenter..

        

Så, det var en kort sammanfattning av en låååång dag! Tänk att Jullan har blivit en stor tjej!:)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naaw vad söt hon är :D

Grattis till Jullan i efterskott ;)

Låter som det blev en höjdardag för hon :)

ja dom växer så fort, man hinner nästan inte med, Emil blir 4 år om lite mer än en vecka.. Det är ju så man får åldersnojja snart -hahaha-

2010-04-16 @ 10:58:05
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Tina

julia är ju en av dom sötaste ungarna på denna jord! tänk om tant tina fick vara med er varje dag istället för bara någon gång ibland, att inte kramfors och sollefteå ligger närmare varann! skit! hon ser ju ut att ha fått många paket och god tårta iaf, sikken toppendag! kram på er!

2010-04-16 @ 11:03:22
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej. jag som tycker om dessa bloggar så kommer jag självklart börja följa dig. Hoppas ni har fått en bra start på dagen.

2010-04-17 @ 10:38:49
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0