Dopet som även blev ett bröllop!

Haha, ja gissa om vi chockade alla!

Ska berätta lite om bröllopet och dopet nu tänkte jag :)

Midsommardagen 2010 gick Björn ner på knä och friade på mig. Vi var på Risön och hade varit bort till dansbanan och kikat men det var så kallt och jag var trött och slut med den stora magen. Björn envisades med att vi skulle ta en promenad så jag följde motvilligt med. Vi stannade vid en brygga och satte oss där.
Helt plötsligt står han där på knä framför mig. Gissa om jag blev chockad! Och glad! Naturligtvis svarade jag JA!

Egentligen hade vi tänkte gifta oss till sommaren men vi kände att det kostar så mycket pengar. Pengar som vi vill lägga på annat. Vi behöver tex en husvagn!
Så när vi bokat tid och så för dopet så frågade Björn om vi inte skulle passa på att gifta oss också och ja, varför inte?

Men vi bestämde oss för att det skulle vara hemligt! Min lillasyster Carro som var tärna, gudmödrarna Karin och Tina samt Björns bestman Micke visste. Inga andra.
Gissa om det var svårt att hålla tyst! Men det gick. Ingen hade anat någonting och blev verkligen jätteförvånade. Men glada! :)

Jag har nog aldrig varit så nervös någon gång som när vi stor i kyrkan och klockorna ringde. Sen spelades bröllopsmarchen och det var sååå roligt att se allas miner!!
Klänningen köpte jag på tradera för 200 kr och blommorna fick vi av Carro i bröllopspresent så det blev inte alls speciellt dyrt!
Så nu kan jag titulera mig som FRU NÄSMAN! Hihi!!

Mina klasskompisar Emelie och Michelle sjöng Bless the broken road till bröllopet och Välkommen hem till dopet. Tack snälla ni!

Här kommer lite bilder!



Min bukett och ringarna. Buketten har jag gjort själv. Det är vita rosor och nejlikor!






Kommentarer
Postat av: viktkamp

åh vad mysigt =) Grattis!!!

2010-12-05 @ 22:41:18
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Wiihii! Grattis till er vigsel Magda =D Daniel ( min sambo alltså har köpt dom där pärlorna på Barnens hus. Det var en kartong med 2 formar & massa pärlor, Kostade ca 199Kr. Väldigt bra köpt må jag säga ;P

2010-12-06 @ 10:03:40
URL: http://lilll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0