Ännu ett besök på sjukan...

Blev ännu ett besök på specmvc i Sollefteå idag. Blödningarna har inte slutat och jag får sammandragningar allt oftare. Även när jag inte gör något. Igår låg jag i sängen och skulle sova, då kom dom med 3 min emellan..

Bebisarna mådde iaf bra och dom hade vuxit bra sedan förra veckan! Skönt! Man blir ju så orolig!

Läkaren visste fortfarande inte riktigt vad blödningarna beror på men det kan vara en av moderkakorna som ligger lite långt ner.
Så jag fick iaf medicin utskriven som ska stoppa blödningarna. Hoppas det hjälper..

Nu längtar jag verkligen till rutinultraljudet..bara två veckor kvar nu.

Jullan har varit påskkärring på dagis idag. Hon var sååå söt :) När vi kom på dagis sa hon till fröknarna " Julja minka där" också pekade hon på kinderna sina :)

Hon var så söt hemma idag också. Hon tog en av sina dockor och kramade henne och sa "lilla gumman" Haha, mammas gofis!

Hon är dock inte så pigg. Hostar och jag gissar på att hon har feber. Får se sen när jag lägger henne..


Nä, nu ska jag fortsätta se på House. Sen blir det förlossningskliniken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0