Fullspäckad helg..

Ja, det kan man lugn säga!

Fredag åkte vi iväg till Birsta och handlade lite. Var inte hemma förän efter sju tror jag. Men det är alltid kul att komma iväg lite..

Lördag sov Jullan ända till 10! Skönt! Tur man har en unge som gillar att sova lika mycket som mamma och pappa :)
Sen bar det iväg till svärmora. Väl där fick Tess sig en ordentlig trimmning och ett bad. Det behövdes verkligen. Hon var full i tovor stackarn..

Idag klev vi upp tidigt. Halv tio skulle vi vara i Ullånger för jag skulle med Linda på bytardag i Docksta. Gjorde faktiskt ett fynd. En bilbarnstol med bas till tvillingarna. Vi har ju en sen innan men nu behöver vi ju två. Så nu slipper man ju tänka på det..
Hittade även lite dagiskläder och sommarkläder till Jullan.
Sen var det tänkt att vi skulle uppvakta farmor som fyller år men då farfar hade magsjuka så höll vi oss därifrån. Istället tog vi en spontantripp till Övik. Gick lite på stan, åt på burger king och sen bar det av mot Knasiga Kojan.
Även Micke och Karin med barn kom upp.
Jullan stormtrivdes och ville inte åka hem. Haha, Björn också..Han blev som ett barn på nytt :)
Det blev dock inte så mycket lekt för min del. Har börjat få sammandragningar om jag anstränger mig för mycket och jag antar att det är kroppen sätt att säga att jag ska ta det lugnare..

Sen blev det även en snabbsväng på Rusta och Willys.
Åkte hem till pappa igen eftersom han lovat Jullan att hon skulle få åka traktor. Och som hon njöt. Hon hade nog kunnat åka hela dagen :)


Här kommer lite bilder från dagen..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0