Gräsänkor ikväll..

Japps, ikväll är Jullan och jag Gräsänkor. Björn jobbar kväll. Det är så himla tråkigt :/ Men Jullan och jag gör det bästa av situationen.
Jag frågade Jullan tidigare vad hon ville hitta på ikväll, svart kom genast och det var " Bada mamma"! Haha, hon älskar verkligen att bada den här ungen. Är nästan en kamp att få upp henne ur badkaret!

Igår fyllde jag ett år äldre. Massor av fika, paket och mysigt besök hela dagen!! :)

När Björn kommer hem ikväll ska vi nog se hockeyreprisen. OM jag orkar! Annars får Björn se den själv så ser jag matchen när den börjar..


Jag har nog fortfarande inte fattat att vi ska få tvillingar! Det är ju helt sjukt egentligen! Det är två små krabater där inne..


Nä, nu ska jag se om vi får i oss någon mat. Gissar på att Julia vill ha macka eller välling om jag frågar henne. Tur att det inte är hon som bestämmer..


Kommentarer
Postat av: Snart pappa

mysig blogg.Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Hoppas du gör det desamma om du gillar en graviditetsblogg som kille bloggar om =) grattis till det kommande barnet

2010-03-13 @ 02:09:06
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Jag inspirerar mig på mammabloggar, ,graviditetsbloggar, och samt bloggar som har mkt text och bilder i inläggen. Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Hoppas du har haft en fin lördag. gjort något speciellt, som kanske kollat på melodifestivalen? Visst har vi tur med vädret idag, när soler skiner som den gör?

spännande med tvillingar :) ska bli roligt som sagt att följa med

2010-03-14 @ 15:08:08
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0