Lugn och mysig helg..

Helgen har varit väldigt lugn och skön.
I fredags var några av Björns kompisar här och (ja vi är inte kloka) så grillade vi mitt i snöovädret. Men jag hade varit sugen på grillat hur länge som helst så det blev det. Haha, är man gravid så är man! :)
Blev sent, tror inte jag somnade förän efter två eller något sånt.

Lördag klev jag upp vid åtta och gjorde mig klar för vårens höjdpunkt. Bytardag! :)
Men blev väldigt besviken. Mycket urtvättat och slitet. Men jag hittade lite sommarkläder till Jullan och lite neutralt till bebisarna..
Så himla små kläder. Man glömmer verkligen fort hur små de små liven är när de kommer ut! :)

Sen åkte jag hem, väckte Björn och sen lämnade vi de fyrbenta varelserna hos svärmor. Hem och vila en stund sen fixa sig för att åka på Hornö för att äta gott och bubbla! Grymt god mat och underbart skönt var det att bubbla!


Idag åkte vi till Ullånger och hämtade hem Jullan. Har saknat henne grymt mycket i helgen. Men det har samtidigt varit skönt att vara barnlediga!
Jullan har varit hos sin mormor och haft det supermysigt!


Slänger in första magbilden. Den är från i fredags... Jag har ju en massa fläsk sen innan men bebismagen börjar ta form :)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

mysigt =) Nog ser man att de är en bebismage alltiod

2010-03-21 @ 19:10:18
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: karolina

Hur blev grillningen? Jag har varit såå sugen på att dra igång grillen fast det är vinter men vet inte riktigt hur det fungerar haha..



Jätte fin mage!

2010-03-21 @ 19:29:38
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa kropsskomplex!

Vilken söt mage. Och Grattis!

Titta gärna in hos mig, många tävlingar ute nu, kanske ny napp och napphållare till bebisen? Lägger du till mig på bloglovin och jag kommer upp i 40st så kommer det en ny tävling med hudvårdsprodukter till bebis upp!

2010-03-21 @ 21:39:21
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: tres

Fin mage maglan ^^

2010-03-22 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0