Kalashelg!

Underbart! Min dator blev knäpp för några dagar sedan och idag har älsklingen fixat den till mig! Så skönt att den fungerar igen och att jag slapp formatera om den!

Igår fyllde min älskling år! Vi köper inte presenter till varandra då vi känner att det är rätt så onödigt med tanke på att vi har gemensam ekonomi och gemensamt konto. Men han fick en talva med Homer Simpson på av barnen ändå :) Dom är så duktiga som kan gå ut och köpa presenter själva :D



Så igår fixade vi smörgåstårtor som blev jättegoda och på kvällen kom Björns kusiner och hälsade på  :)

 


Idag fick jag sovmorgon ända till tio då pojkarna vaknade. Plockade undan efter igår och vid 11 gick jag upp och väckte sjusovaren Jullan! Sen har vi bara slappat hela dagen. Så skönt!
Imorgon ska jag fixa klart uppgiften till skolan och sen blir det middag hos pappsen.

Carro knäppte en fin bild på mig och pojkarna idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0