Uppdatering..

Lägger ner det där med listan. Känns inte alls roligt att blogga för att man "måste". Så jag struntar i det..

Men iaf så tänkte jag slänga in lite bilder och så på vad jag haft för mig senaste dagarna..

I lördags var jag, Carro, Jullan och Pappa på Hornö och åt middag. Han fick det i födelsedags/farsdagspresent av oss :) Det var underbart gott och Jullan fick sån söt efterrätt :)

    

Visst är Jullan duktig på att posa ;)

Sen så har jag inte gjort nåt spec, pluggat och varit hemma med grabbbarna :)
Dom växer så det knakar! Elliot rullade runt från mage till rygg för några dagar! Nästa vecka är det dags för 3 månaders vaccin. USCH! Men jag hoppas Elliot hinner bli frisk tills dess för han har blivit förkyld och är jättesnorig nu :/




Jullan och jag fixade advent här hemma i förrgår. I år fick jag farmors tomteland som jag velat ha sedan jag var liten. Och Jullan tyckte att det vär jättekul att ställa fram det :)
 


Har även beställt förstoringar på alla tre barnen som jag satt upp i sovrummet. Det blev jättebra :)

 

Alla barns fötter, även dom i sovrummet..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, men det är ju så underbart att vara gravid. Och känns lite vemodigt att detta antagligen är sista gången :( Men jag är i vecka 15 så nästan halva tiden har gått :)

2010-12-01 @ 11:25:18
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag känner väl att bilr det en pojke till nu så vill jag nog ha en till. Blir det en tjej så har jag nog inte lika stort behov av det. Men man är ju ung, kan ju komma en sladdis :) haha

2010-12-01 @ 13:02:27
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh vad fint med tavlorna! :)

2010-12-02 @ 07:43:58
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, jag hatar sånt. Jag antar att dagis inte märkt något eftersom de inte sagt nått. Det är förjävligt. Så idag ska jag sätta ner foten. För det är ju inet första gången och lär inte vara sista. Denna pojk är 3år äldre än Loke med.

2010-12-02 @ 09:57:13
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0