Kallt!

Det börjar bli riktigt kallt ute nu. Jag verkligen älskar min jacka! Vad gjorde jag utan den?
Haha, jag fryser verkligen jätte lätt och hela tiden nu sen jag gått ner i vikt. Har alltid tjocktröja eller liknande på mig, gärna tjocksockar också!
Medans andra går i tunna jackor springer jag runt i vinterjackan!

Idag har jag haft grupparbete på skolan. Vi håller på med virus, bakterier och smittspridning. Inte speciellt roligt men det måste ju göras!
Men nu är jag ledig tills på måndag, skönt!

När jag kom hem från skolan fotade jag grabbarna lite och fick så fina bilder! :) Ska fota Jullan sen när hon kommre hem också!
Här kommer några smakprov :)








Provade även självutlösaren på min kamera. Fick bli en outfit bild :)




Så, nu ska jag ta å vila lite på soffan innan grabbarna ska äta!

Kommentarer
Postat av: Tina

Snygg tröja, vart är den ifrån? :)

2010-11-19 @ 11:45:43
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0