OK stämpel i rumpan!

Idag hade grabbarna tid för vägning, mätning och lärkarbesök på BVC. Allt gick kanonfint och grabbarna fick varsin OKstämpel i rumpan :)

Vikt och längd vid 6 veckor:

Elliot 4770g och 54 cm.
Harry 4390 och 56,5 cm.

Dom växer verkligen så det knakar mina tjockisar :-) Speciellt Elliot, han har gått upp över 900g på 12 dagar haha, matvrak!



Annars så är det lugnt här hemma. Imorn ska jag upp på skolan, vi har grupparbete. Skulle egentligen på räddningsgymnasiet för studiebesök på torsdag också men det går inte då Björn jobbar och jag känner inte för att ta med grabbarna dit!

Jullans sår läker, men jag tycker det ser jättefult ut. Björn får ringa imorn och se om någon kan titta på det. Det är liksom lika stort fast dom limmat, kommer ju bli världens fulaste ärr :(





Nä, nu ska jag ta och göra mig klar för sängen så det bara är att lägga sig sen när pojkarna ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0