Dagen som gått..

Idag har vi inge gjort så mycket..eller ja det kanske vi har men vi har varit hemma hela dagen. Så skönt!!

Farmor kom hit vid halv 12 tror jag. Hon har bla städat skafferiet åt mig vilket behövs.
Nu har jag lärt mig att inte tacka nej till hjälp! Jag tar emot all hjälp jag får här hemma! Lika bra att passa på när någon erbjuder sig!
Sen kokade hon sin underbara sommarsoppa till oss så den har vi ätit till middag! MUMS!

Har även lyckats få klar uppgifterna som ska vara inlämnade imorn. SKÖNT!

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jullan fick sig ett bad idag vilket hon var överlycklig över. Hon är som en iller i badet. "simmar" och har sig. Gullunge!

Grabbarna har sovit hela dagen och är vaken nu på kvällen, hoppas inte dom tänkt vara vaken hela natten också! Men det tror jag inte..

Imorgon är det första dagen på skolan för min del denna termin. Ska bli kul att träffa klasskamraterna igen! :)




Dom ser verkligen ut att sova riktigt gott..

 Elliot och Harry 

Kommentarer
Postat av: ewa

oh vilka söta barn:)) livet som mamma är toppen:)

2010-09-10 @ 09:47:56
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Jacob

Hej Magdalena

Jag heter Jacob och driver skraplotter.com, en blogg om ämnet lotter. Jag såg att du hade skrivit om

http://www.aktiebolagnu.se/lagerbolag och fått en skraplott. Kanske är du då intresserad av att lägga en länk till skraplotter.com i din länklista/bloggrulle också skickar jag dig en skraplott gengäld, som tack för hjälpen?



Är du intresserad så skicka din adress så skickar jag lott till dig



Fullständiga instruktioner:

http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/



Jacob


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0