En vecka idag..

Tänk vad tiden går fort! Idag blir mina älsklingspojkar hela en vecka! Det är inte klokt!

Det går jättebra än så länge. Dom äter var 3-4 timma, sover som små grisar och bajsar massor :)

Och Julia är världens stoltaste storasyster. Hon är så duktig och vill vara med och hjälpa till. Dock märks det att hon vill ha väldigt mycket uppmärksamhet nu. Det är lite mer gnäll och så men så tror jag att hon börjar komma in i något trots också. Nu har hon dock blivit förkyld, stackars lillbus.

Delar av släkten har varit och kikat på grabbarna och vi har fått massor av fina presenter!

Det har varit fullt upp varje dag med besök eller saker som ska göras. Idag har jag, svärmor och Jullan varit i Härnösand. Grabbarna behövde lite kläder och så även jag. Sen förlossningen har jag gått ner 15 kg.
Det är helt sjukt, folk brukar gå upp i vikt under graviditeten men jag går tydligen ner massor. Men det gör inget för det behövs verkligen. Skulle vilja gå ner minst 7 kg till, helst lite till.
Men som sagt så behövde jag verkligen nya kläder med tanke på att alla kläder jag har är för stora.
Det känns helt sjukt att jag kan ha medium och strl 38 på byxor. Det har jag nog inte haft sedan högstadiet någon gång!

Imorgon kommer farmor och hälsar på igen. Hon tog hem massa sängkläder igår som hon manglat. Det är så underbart med manglade sängkläder så det finns inte. Hon ska även göra sommarsoppa, MUMS!
Sen skulle jag gissa på att hon lär städa lite också. Men ärligt talat så gör det mig ingenting. För även om man tror att man har hur mycket energi som helst så känns det i kroppen att man är helt slut.
Så nu ser jag fram emot att få en dag då vi bara är hemma och gör ingenting. Inga besök eller någonting.

På onsdag måste jag börja med skolarbetet också så jag inte hamnar efter. För jag vill verkligen klara av skolan.

Nä, nu ska jag ta å kika på Ullared :)


Minigrisarna!


En smalare magda :)



Min älskade prinsessa :D

Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Hihi, som blivande tvåbarnsmamma blir man faktiskt lite lugnare av att läsa om någon som precis blivit trebarnsmamma och klarar av att styra upp det hela. :-) Hur gammal är din dotter?

2010-09-06 @ 22:51:44
URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: Anna

OJ va smal du är!! Härligt det måste kännas efter en "tjockis-period"!!! ;) Usch va jag inte gillar m ig själv nu..



Gosiga ungar du har!



Kram

2010-09-07 @ 16:34:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: ewa

oh vilka sötnosar:)))

2010-09-10 @ 09:47:15
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0