Snart en månad!

Snart blir grabbarna 1 månad, på torsdag rättare sagt. Herregud vad fort tiden går, det är inte klokt! Ska bli spännande att se hur mycket dom väger på torsdag när vi ska på bvc för dom växer verkligen som ogräs!





Mina vackra grabbar!!!

Julia har börjat påå barngympa och hon fullkomligt älskar det och längtar redan till nästa gång! Synd bara att vi måste åka ända till Ullånger då det inte finns någon barngympa här i stan men det är det värt om hon gillar det!


Min  prinsessa!

På fredag ska jag iväg på tjejkväll/tupperware party hos Karin sen sen ska vi gå på gladan en sväng. Ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk igen efter att ha varit en strandad val de senaste månaderna!  :)

Har även äntligen hittat en vinterjacka! En skitsnygg! Och det bästa, jag kunde ha strl 38! Hur coolt är inte det? Haha ;D



En liknande den här :)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Har hört att det är barngympa i ramvik en gång i veckan =) Bamsegympa men vet inte vem som håller i det eller nånting.. Är ju närmare dit än till Ullånger väl? =) Kram Kikki

2010-09-28 @ 15:46:32
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ha grabbarna för storlek på kläder nu? en som själv väntar på smått och undrar...

2010-09-28 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0