Ger bloggandet ett nytt försök!

Inse hur länge sedan det var jag uppdaterade här!

Har helt enkelt inte haft varken lust, ork eller tid! Det har varit fullt upp med barn och skolarbete men jag har börjat sakna bloggandet så jag ger det ett försök till!

Grabbarna växer så det knakar! Dom har nu börjat med "vanlig" mat. Än så länge bara ett mål om dagen. Elliot gapar och äter med stor aptit. Harry är dock kinkigare och äter inte hela mål än av maten, men det kommer nog :)
Dom är så duktiga båda två och rullar runt åt alla håll :)



  

Jullan växer även hon så det knakar! Man hinner inte med. Treårstrotsen är ett faktum och jag har börjat fundera på om jag fått en femtonåring i en treårings kropp?! Jisses vilket humör ungen har! Hon ska hjälpa till med allt och kan allt själv!
Men hon är min lilla prinsessa! Älskar klänningar, halsband och nagellack! :)
Hon har börjat med att varje kväll innan hon lägger sig så smyger hon till garderoben och tar fram kläder som hon ska ha dagen efter. Och det finns inte en chans att man får på henne andra kläder, så hon har rätt så roliga kombinationer en del dagar :)



 



Åh största nyheten av allt! Vi är med husvagn igen!! :D Så jävla underbart och jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren nu!! :D





Nä, nu blir det snart Familjen Annotlunda! Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa uppdatering :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen tillbaka till blogg världen ;-)

2011-02-14 @ 21:04:19
URL: http://nene83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0